Nur1806 Beta pzt 41 dün 121 çıktı kızlar çok şükğr🤩 reglime 3 gün varken evde test yapmıştım pozitif çıkmıştı. Şu anda da kahvrengi lekelenme var yerleşme midir kızlar?
Gul2808 Nur1806 her ihtimale karşı bir doktara git kesin yerlesmedir değildir onu şu durumda doktor bilr
Evremo Kanama lekelenme doktora gidilmesi gerek bir durum olarak görüyorum ben hep. Sonucu illa kötü çıkar demiyorum ama istenmeyen bir durum gebelikte lekelenme ve kanama diye biliyorum. En azından önlem alınacaksa geç kalınmaz.
Tugces27 Yerleşme kanaması denilen şey ufacık bir lekelenmedir bunun harici süren lekelenmeler de doktora görmülmeli