Pnarcy54 bence siz doktorunuzu değiştirin bekleyin inşallah sağlıkla gelir bebiş canınızı sıkmayın. Bizimde 6. Haftaya kadar gelişim iyi denildi hatta bir kese varmış beslenmesi içim yolk kesesi sanırım onlar oluşmuş bebek geriden gelşyor ama haftaya kontrol yapalım demişti. Kontrole gitmeden progestron fitil kullandım o bende çok yoğun enfeksiyon yaptı. Vajen içi şişmişti ve o hafta çok ağrım vardı kontrole gittiğimizde doktor bebeği gördü ama gelişimi durmuş ve kese bozulmuştu. Gelişimi çok geride kalmış kürtaj olman gerekiyor dedi. Hafta ve keseye göre çok çok küçükmüş 😞 sen inşallah yaşamazsın. Enfeksiyona karşı çok dikkat et 😞 enfeksiyon mahvediyor insanı