gula_09 ya hastanede bu tarz sabahlık çok kurtarıcı oluyor ilk doğum da vardı açık renk diye leke vs oldu attım şimdi tekrar yumoş yumoş birşey arıyorum sıcak tutsun falan diye onerebilceginiz var mı acaba teşekkür ederim bu arada güzel yorumunuz için