Bebeklinko24 Kızlar merhaba 32,4 haftalık gebeyim. Bebeğim alt göbeğimin olduğu yerde ay şeklinde duruyormuş sizce döner mi böyle bir durum yaşayan oldu mu bu arada eli aşağıdaymış 😂 biraz şapşik bir oğlan olacak sanırım ☺️🤓