Bugün doktora gittim muayene oldum bebek eşiğinin aşağıda olduğunu söyledi doktor kanamam olsaymış yatış olacakmış kanamam olmadığı için yatış yapılması tahlilleri falan yaptım yarın anesteziyi tekrar gideceğim zezeryan icin gün alacağım bu konuda bilgisi olan var mı?