Aysecikkk_ Dilara_erc1 2700 dü benim bebişte doktorum oldukça iyi dedi nasıl az geldi size anlamadım doktorunuz mu dedi az diye
Neslihan_Celik Dilara_erc1 kilosu haftasına göre iyi ki maşallah pazartesi randevum vardı 35+4 idik 2940 gr dedi doktorum bana boyuda 48 cm dedi sizinkide gayet iyi
Neslihan_Celik Neslihan_Celik bugün 37+1 oldum cnm pazartesi randevumda doktor 3230 gr olmuş dedi bebeğim için 5inde pazartesi günü yine randevum var bakalım ne diyecek doktorum bizimki az tosun paşa 🤣
Dilan_55 Dilara_erc1 hic de az değil fazla kilolu olunca da bisey değişmiyor bende tam 36 haftadayim 3 kilo doktor haftasiyla herseyi çok uyumlu gelişimi iyi dedi