Tugcetek7 7+2 de kontrole gittim bebeğin kalp atışını dinledik bebek haftasıyla uyumlu fakat doktor kese ve bebeğin rahmin kenarına yerleştiğini eğer 1 hafta içinde ortaya doğru büyüme olmazsa sonlandıracağını söyledi. Böyle bir durum başına gelen var mı.