Rabia-0655 bende de şey var kuzum 35+3 ün sağ göğsümün hemen altında bi sertlik var bastırıyor kasılıyor acıyor yani kendime benzettim ondan yazıyorum açıklık ne durumda bilmiyorum devlet takipli olduğum için gitmedim ama eğer devam ederse acilden giriş yapıcam eğilip sofrada yemek bile yiyemedim baskıdan acıdan