Arkadaşlar benim kız zaten az hareket eden bi bebek. İlk 23.hafta çok az hissettim pıt pıt diye. Şimdiler de de öyle genelde gündüz ara sıra pıt pıt yapıyor şişip iniyor gibi. Bebek sağ tarafımda böbreğe baskı yapıyor doktor söyledi. Bugün yine biraz pıt pıt yaptı ara sıra. Ama 1-2 saattir sanki aynı yerde sağ tarafta göğsümün biraz altında hep aynı yerde duruyormuş gibi. Acı veya ağrı yok ama hissediyorum da orada bir baskı olduğunu. Bu bebek baskısı mı ? normal mi?