Herkese geçmiş olsun dum gece YouTube’da astrologlarn bugün deprem olabilir videolarını izlemiştim stresle uyumuştum Allah kimseyw o korkuyu yaşatmasın ben Konya’da yaşıyorum en büyük gördüğümüz deprem 5.1 ama onda bile çok korkmuştum Allah beterinden korusun bol dua edin kardeşler ‘la ilahe illa ente Sübhaneke inni kunti minezzalimin’ ve ' Bismillâhillezi lâ yedurru ma’asmihi şey’ün fil erdı ve lâ fissemâi ve hüves-semi’ul alim’ dualarını hergün yatarken en az üç kez okuyun bütün felaketlerden korur Rabbim inşallah