Berraeray1 Kızlar transfer 10. Gün 95 2 gün arayla kan verildi 88-79 olarak devam etti yine kan verdim bugünde 145 çıkmış gebelik var mı kimyasal mı
Zeyna27 Berraeray1 geri mi arttı yani geri artış olmaz kimyasal da ama farklı yerde deneyin yada doktorunuza bi sorun
Nslhn_dyg Berraeray1 düşüşten sonra yükseliş olmasını anlamadım ben düşüş varsa kimyasal olur ama son değer güzel tüp bebek doktorunuzun yorumunu merak ettim
Nslhn_dyg Berraeray1 Bnde tüp bebek tedavisi gördüm daha önce sonra spontane kimyasal gebelikte geçirdim direk düşmüştü değer onun için kimyasal çıkmıştı
Powergirls Berraeray1 ilkinde konuşmuştuk seninle hatırladım şimdi embriyolar genetige gitti mi canim?
Asena96 Berraeray1 benim kimyasal gebeligim oyle olmustu ilk cikis sonrasinda bu sekilde duzensiz artis olmustu sonrasinda boyle devam ederek dis gebelige gidiyordu ama cok sukur normal kimyasal gebelikle atlattim ama iğne sayesinde tabiki
Momofelisa Berraeray1 canım genellikle düşüşten sonra yükselme dış gebeliklerde oluyor. Kesin dış gebelik demiyorum ama aklında olsun temkinli ol. Bazı doktorlar göz ardı edebiliyor sen uyar.