Kızlar yarım saat önce idrarimi yapmak için wcye giderken bi akıntı geldi tutmaya çalıştım tutamadım idrar gibi de değildi kokmuyordu iç çamaşırımda avuç içi kadar ıslaklık vardı ilk defa böyle bi şey oldu 37+2 acaba su gelmesi bu mu ya da bukadar az gelir mi ilk gebeliğim olduğu için nedir bilmiyorum hiç sancım da yok şuanda