Elo__35 bende öyleydim. Kardeşimin iki oğlu vardı ben hamileyken sese dayanamazdım. Onların da sesi çoktu. İki kardeş anlaşamıyordu. Sürekli bağırma, çağırma ve ağlama 🫠 ta ki oğlum olana kadar. Artık çocukla beraber sese alışıyorsunuz. O ses size yokmuş gibi gelecek 😂😂