Minsanne bebeginizin kalp atislari normalse kesesinde bir problem yoksa kanama alaninin bebege bir zarari yok dinlenip gecmesini beklemek gerekiyor. Bircok insan yasiyor hamileliginde. Bebek ve kesesi buyudukce kanama alani kayboluyor. Ben de yasadim hamileligimin baslarinda bebegim saglikla dogdu insallah sizinki de gecer bir an once.