Mommyy0668 Henüz 5+5 gebeliğin başındayım doktor kese içinde bişey gördüğünü ve kesede bozukluklar olduğunu söyledi gözlem amaçlı 24 saat hastanede kalmam gerektiğini söyledi içim hiç rahat değil şu an böyle bi durum yaşayan varsa bilgi verebilir mi