Nergiz7 Kızlar yarın cinsiyet öğrenmeye gideceğim (17. hft.) Ayol o kadar bekledim inşallah arkası dönük filan demez, var mı tavsiyeniz bunun için ?
Anneyim5818 Nergiz7 Ya bende cuma gunu gittim 17+1 dim. Bacak arası boş görünüyor kız gibi ama tam %100 diyemem ayrintili belli olur dedi. Tekrar baktı. Bacak arasi boş testis olsaydı gorunurdu ama yine de kesin demeyelim dedi :( Var mı böyle bi durum yaşayan
Saadet_arslan Bende 18+6 gittim tam emin olmadı doktor kız gibi görünüyor dedi Şubat’ta ayrıntılı ultrasonda net söylerim dedi tam emin olamadı
Lavinia96 teacher-mom21 bende bugün çikolata yedim öyle gittim aşırı hareketliydi zor baktı 😂 ultrason fotoğraflarından da anlamadım hiç bi şey
teacher-mom21 Nergiz7 inşallah bence herkesin kızı olmalı bu hayatta Rabbim isteyen herkese nasip etsin evet çikolata yiyip giderseniz gösteriyor
Mervekus2402 Öncelikle tok gitmen lazım zaten ultrasondan 2 saat önce yemek ye. Ultrasona girmeden 15-20 dk önce çikolata, türk kahvesi, vişne suyu, su iç ve yürü diyorlar. Bende haftaya cumartesi öğrenicem tüm bu yolları denicem😅
Nergiz7 Brcnrcvs111 değişiyo canım, en 14. haftalarda öğrenilebiliyomuş bazıları daha geç de öğrenebiliyo bazen doktor kesin konuşmuyo emin olamıyo falan