Kizlar son adet tarihime göre 5+3haftalik hamileyim bugün kontrol için gittiğimde kese gözükmedi ve polistik over olduğumu öğrendim
Pazartesi kan degerim 119 çıktı
Bugün doktor tekrar kan testi istedi ve verdim degerim 447 çıktı değerin güzel yükselmiş 3haftalik hamilesin geç döllenme dedi ve polistik over olmana rağmen hamile kalmışsın dedi kese gözükmemesi normal mi acaba kızlar 10gun sonra çağırdı bilgisi olan var mı acaba