Momyy1999 35+3 ün bende hareketlerini hissediyorum ama benim çocukta daha çok sağ göğsümün altında sertleşiyor ayakları sanırım çünkü baş gelişli 30 haftadan beri eğilip sofrada yemek bile yiyemiyorum batıyormuş gibi hissediyorum nefes alırken bile güçlük çekiyorum diyebilirim nst 3 defa girdim hepsi normaldi 1 şubata randevu verdi aksi bi durumda tansiyonun yükselirse su gelirse gel dedi bakalım