Arenimoo Kızlar kese görüntünüzu atarmısn iz dünden beri moralim bozuk bebek iyi kalp atışını duyduk 6+3 um. Kese küçük dedi biraz 1 hafta sonra bakalım durumuna dedi
br2023 Arenimoo Sırf bunları kendime stres etmemek için gitmedm yarın 8. Haftama gircm şimdi gitmeyi düşünüyorum ilk defa randevu alcm gidip bebeğin kalp atışını da duyarım ama suanlik randevu yok 😐
emirtimr1 Arenimoo askım banada bir hafta geriden demişti 5+5 de baya üzmüştü 6+1 de gittiğimde normal dedi canını sıkma inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız ben 6+1 de ki kesemi ekliyorum yinede. ama her hamilelik bir değildir bunu da unutma 💜 
Swan97 Arenimoo gebelik keseniz kaç mm geldi? Bebeğin kalp atışını duymuşsunuz bence üzülmeyin belki geç döllenmedir çoğu kişi 6haftada kalbi duyamıyor hatta bebeği göremiyor bile kesinlikle üzülmeyin
Egei Swan97 ben 5+6 daydım dün gittim karından ultrason ile keseyi gördü ama bebek ve kalp atışı için suan erken 10 gün sonra görürüz ozaman gel dedi. Swan97
Dmr4520 br2023 vala iyi dayanmışsınız o kadar beklemişsiniz 😊 ama direk herşeyi görürsünüz gittiğinizde bi bakıma iyi
br2023 Dmr4520 Ayn şimdi randevu bulamıyorum en son bugün hastaneyi aradm niye randevu yok diye pazartesi en geç Çarşamba açılır tekrar randevular dediler bu hafta dolmuş 😑
Dmr4520 Arenimoo haftaya biraz daha büyüyünce daha iyi olur. Şimdi daha büyüme çabasında kese ve bebek 😇
soelu Arenimoo 6 haftalıkken benim kesemin boyutu da bu civardı ama küçük demedi doktorum. Takipli süreçte daha sağlıklı bilgi sahibi olursunuz doktorunuzla birlikte. Bence net öğrenmeden kendinizi üzmeyin <3
br2023 Dmr4520 pazartesiye kdr tekrar tekrar ariycm olmadı ya özele ya acile giderim direk kadın doğuma fln sevk ederler umarım çünkü kan testi vs hicbisi yapmadm daha
Dmr4520 br2023 bence gidin fazla beklemeyin derim. Biran önce gidişatı öğrenin bakalım geç olmuş çünkü
br2023 Dmr4520 Ayn geç oldu ama kadın doğum olsa daha iyi olur bence acilde fln olsa boş ilgilenmezler fazla