Hanımlar merhaba bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.Dogum yaptım iki ay oldu şükür karnimda hiç çatlak olmadı ama ust bacaklarim ve belimin yan taraflari çok çatladı böyle morumsu şekilde bildiğiniz doğal birşey var mı kullanabilecegim çatlakların görünümunu azaltacak şimdiden teşekkürler