Gamzezeynep1 hayırlı olsun canım saglıkla büyütmek nasib olsun. Birsey sormak istiyorum 23+4 um ağrılarım oluyor uzanmak oturmak vs istiyorum evimin işini tabii ki de yapıyorum temizlik yemek ama akşam oldugunda genel de yorgun oluyorum çoğu insan sen bu ağrılara dayanamıyorsun normal asla doğum yapamazsın damar yolu acısına bile sızlanıyorsun diyorlar en yakınlarım bide düşün yani merak ettiğim şu ki normal doğum yapmak icin hic biryerimizin ağrımaması mı lazım süper muhteşem bir gebelik mi geçirmemiz lazım sürekli normal doğum yapamazsın ama sezaryen de cok zor napcaksın diyolar dedim Allah neyi nasib ederse o bu çocuk bir sekılde cıkacak içerde kalacak degıl ya dedim sinirlendim senin nasıldı gebeliğin boyunca guzel bir hamilelik mi geçirdin