Minikmucizelere teşekkür ederim, ben çok korkarak girmiştim ameliyata. İlk narkoz anı biraz zorluyor bedeni tümden rahat bırakmanız gerekiyor çünkü. Onun haricinde 20 dk falan sürdü. Doktorunuzla personellerle konuşarak ya da onları dinleyerek geçiyor zaten. Ben dua listesi hazırlamıştım onları kendi duyacağım seste okudum, baş ucumda oturan hemşireyle konuştum, o bana doktorun o an neler yaptığını anlattı sürekli, midem bulandığında ona söyledim ilaç verdi hemen vs. Zaten biliyolar bu işi onların rahatlığı yansıyor size de. Sütüm de hemen geldi çok şükür 🤲🏼 ilk odaya geldiğimde hemen emzirdim. Sonrasında 2 saatte bir gece de 3-4 saatte bir emzirdim. Bebeğin bezine göre anlıyorsunuz sütün yetip yetmediğini. Ben sütüm olmaz büyük ihtimalle diye ilk günler için mama vermeye hazırlamıştım kendimi.. onun haricinde uyuşukluğum 3saatte falan geçti, ameliyattan 7saat sonra sadece çorba yiyip yürüyüş yaptım. Tavsiyem Yürüyüşü kısa da tutsanız mutlaka yapın, gaz çıkarmada çok etkisi var. Bebeği kucağınıza aldığınız anda da ağlıyorsunuz kesin bilgi ☺️☺️ bebeğin verdiği mutlulukla her soruna çözüm bulunuyor yani 🌸 sizinki de çok güzel ve kolay geçer inşallah