Herkese selam. Sezaryen doğum sonrası adet görmeye başlayanlar Regl dönemlerinde kanaması artan oldu mu? Ben 4 ay önce sezaryen doğum yaptım. 3.ayda aşırı su gibi kanamam oldu doktor normal dedi. Yine aynı regl tarihinde adet oldum. Yine çok yoğun oluyor. Bu durumu yaşayan var mı ?