Bende çektirdim iki ayrı merkezde ikisinde de anestezi almadım. Öyle aman aman dayanılmayacak bi ağrı olmadı. İlkini çekenemişler akış yoktu filmde. İkincisinde de sorun olmadı sonrasında kanama vs yaşamadım çok az leke geldi wc sonrası hatta iki çekimden sonra da avm de işlerim vardı gezdim alışveriş yaptım.. temiz çıktı sonuçlar ça göte de tedavi uygulanıyor zaten. Bide benim acı eşiğim yüksek kolay kolay ağrı hissetmem ondan da olabilir