Pamuk Benim 1 haftadır burun kanamam ,ciddi bir bas dönmem ve akabinde sürekli kusmam vardı. Ama hiç şüphe duymamıştım. Bugun doktor ile görüştüm bana diyor ki 17 haftalik gebelikte protein kaçağı olmaz. Testi başka hastanede vermeyin. Burda verin dedi. Ben anlamıyorum iki doktor iki ayrı söylem. Ne yapacağımızı şaşırdık. Size de çok çok geçmiş olsun. Sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız insallah🙏🙏