Sevde345 ben de iğneli aşılama oldum canım bugün aşılamanın 13. günü. Çatlatma iğnesinin de 15. günü. Normalde tam adet zamanı karnım sızlar o yüzden bunu belirti olarak saymıyorum :) çatlatma iğnesini ne zaman vuruldun eğer 12 günü geçmediyse o testlerde pozitif görünüyor