Merhaba 🌿 bende manuel ek pompası var çok memnunum ilk oğlumda almıştım 5 sene oldu neredeyse şimdi ikinci bebeğim oldu ondada sağim yapıyorum hala kullanıyorum güzel bir ürün tavsiye ederim dışarıya çıktığımda sağıp atıyorum göğsü güzel kavrıyor ve sütü güzel çıkarıyor akışı güzel 👍🏻😍