Hayriye32 ben kızıma hamileyken dr 11+1 de kız gibi duruyor dedi hiç değişmedi kızım oldu ikinciye gebeyim 11+6 da dr kıza benzetti %65 oranla yanılma olur dedi ama kızımdaki gibi yanılma olmayacak sanırım hep bi hayalimdi ikizlerim olsun bi kız bi erkek bizimki taksit taksit gelen iki prenses ikiz sanırım 🥰🌺 şuan 13 haftalığım birazdan kontrolüm var🥰