mystery00 bende 23 + 5 haftalığım bana da oluyor çok korkuyorum hareket niye etmiyor diye hatta artık doktora gideyim diyorum.. Bazen doktor hareket edicek yeri çok olduğu için size öyle geliyor demişti. Geceleri daha hareketli . Hareket hiç hisetmesiğinde dediğim gibi bir nescafe iç ve soluna yat hareketlemdiğini görüceksin😊🙏❤