Dün 34 oldum. Kontrol amaçlı gittiğimde nstde sancı çıktı. Ben hiç hissetmiyordum ama meğer o kasık ağrılarım sancıymış, ve bende bebek aşağıda hissediyordum. Gerçektende aşağıya ilerlemiş. 2 cm açıklık varmış hatta. Yani nstye girmesem bilmeyecektim hiç birini. O yüzden hafife almayın. Nst falan isteyen mutlaka.