Selamlar tüp bebekle 7+6 haftadayım dün akşam hafif pembe akıntım oldu bu sabahtan beri de siyah akıntım geliyo. Tüp bebek dr u kırmızı ve ped dolduracak gbi değilse normal dedi ama insan endişeleniyor neden olabilir bu akıntı ? Yerleşme değildir heralde