Edakultur ben kimyasal geçirmiştim geçen yıl, ilk ikisinde artış vardı 3. Kan testi çok düşmüştü, gerileme oluyo değerlerde kimyasal olunca, ve kanamanız falan olur adet ağrısı gibi ağrı olur, en azından benimki öyleydi herkeste farklı da olabilir ama değerleriniz güzel bence 2 günde de güzel artmış başka bi doktora görünün bence