Dlar aynen öyle önemli olan sağlıkla doğmaları 3.gebeliğim dedim ama maalesef diğer ikisi düşük 16 ve 20 . Haftalarda kaybettim 20. Haftadaki bebeğimin tekmelerini okadar net hissediyordum ki ama maalesef kaybettim inşallah busefer sağlıkla kucağıma alırım