EED2606 İlk defa anne olacaklar bebekleriniz için hastane çantasına hangi bezden tercih ettiniz tecrübesi olan var mı
Baharoloji EED2606 sleepy koymuştum pişik yaptı prima premium kullanıyorum artık bir de goon bebekten bebeğe değişiyor oğlumda da hep sleepy kullanmıştım sorun olmamıştı
Aybarssena EED2606 molfix aldım bende prima biraz pahalı geldi sleppy de 1 numarası yok olmuyor yok dar geliyor yok bilmem ne diyenler oldu açıp bakma şansımda olmadıgından sleppy eledim. Molfix aldım
Selcanunal2004 EED2606 ben prima almıştım. Bebeklerin alerjisine karşı stok yapamamıştım. Keşke yapsaymışım. Prima en iyisi ve en kalitelisi Pişik sorunu yaşamak istemiyorsanız biraz daha para verip kaliteli alın derim.
EED2606 Molfix pure&soft var birde normal var hangisi onada sızdırıyor falan yazmışlar bende bilemedim ne alsam