Duygu_nur52 Bayanlar protein kaçağı çıktı bende ve Şuan bakıyorlar takip ediyorlar böyle olan var mı korkuyorum
nurcan05 Duygu_nur52 kaç haftalıksınız nasıl anladınız öyle olunca ne oluyormuş acaba yanlış anlamayın bilmediğim için soruyorum
Momofelisa Duygu_nur52 canım bende de geçen hafta biraz çıktı. Henüz doktorumu görmedim yarın gideceğim. Ama tansiyon normalse korkmayın yazıyor bir çok yerde. Yani protein kaçağına tansiyon ve ödem eşlik ederse sıkıntıymış. Sana ne dedi doktorun ne açıdan takip ediyorlar seni.
Betulhdvrd Duygu_nur52 idrarda tespit ediliyor dimi hangi değer protein kaçağı olduğunu gösteriyor acaba benim de ödemim var da tansiyonum 12/6 çıktı tansiyonun iyi dedi hemşire
Duygu_nur52 Tansiyon 3 gündür 13.8 13.9 çıkıyor devlet yatış yaptı açılma bişey yok sancı yok suni vericez dedi bu 1 gün olur 3 gün sürer dedi açılman olmazsa sezeryan dedi Bende riske atmak istemiyorum ve sezeryan istiyorum
Denizm321_-_ Ben 35+5 teyım kavak cıktı bende de ama cok yuksek degıl doktorum tansiyon takibi istedi. Benimde ayaklarımda odem cok olunca suphelendı tahlil istedi. Sizin haftanız kac ve deger kac cıktı
Duygu_nur52 Ben doğum yaptım kızlarrr tansiyon 14 15 gördü protein kaçağından ve su azalmasından sezeryana alındım
enesbirgul Tansiyonun 13 den sonrasını görürse sıkıntı gebelik zehirlenmesi oluyor canım protein kacaginda Allah yardımcın olsun
Duygu_nur52 Betulhdvrd idrarda çıkıyor evet tansiyon normal benim 17 18 sezeryan ameliyatında bile 18 19 lara çıkmış
ozlemkznc Duygu_nur52 peki idrarda protein + yaziyor bende. Sizde kac arti var bende de protein kacagi dedi tansiyonda var odemde ama 1 + oldugu icin takipdeyim.sizde de 1 miydi cok merak ettm.
ozlemkznc Duygu_nur52 bendede ayni sekilde. Beni de yarin alabilirler ac gelsin dedi acile gittim tansiyonum yuksek diye😪