Selam kızlar 2 gün önce çatı muayenesi oldum doktor ileri derecede darlık var normal doğum için uygun değil yaparsın ama çok fazla yıpranırsın kesiğin çok olur falan dedi bende hep baştan beri normal doğum istedim hala da istiyorum doktor 38+6da alacağım dedi. Sizce 38+6ya kadar suyum sancım gelmezse 40 haftayı beklemelimiyim bebek normal yollarla gelsin yine sezaryen olacaksam olayım diyorum kafam çok karışık fikirlerinize ihtiyacım var