İlk cocugumda hiç böyle bir şey yaşamadım ama şuan 30. Haftadayim gogsumun kahverengi kısmı çok kuru yani dokununca böyle soğuktan kuruyan incelen cilt olur ya öyle geliyor. Çok önemsemedim başta ama az önce baktım soğuktan el çatlayacagi zaman beyaz çizgiler olur ya öyle olmuş pul pul biraz da acaba göğüs uçlarım falan mı çatlayacak ki anlamadım neden böyle oldu? Birde daha çatlak için erken değil mi çocuk doğunca çatlak oluşmuyor muydu?