Medinemedi Kızlar nasılsınız ben ikinci aya girdim ama göbiişim büyüdü maşallah belli olmaya başladı 🤲🤔 sizde durumlar nasıl tabi ben normalde zayıf değilim. 64 kiloyla hamile kaldım 😅
Abdsun58annsi Ben zayifimm 54 kilo olduğum halde göbeğim kalmıştı ilk doğumdan şimdide daha 6 haftaligiz hiç kilo almadım göbek 4 aylık gibi gözüküyor
Abdsun58annsi Abdsun58annsi ben ne yapabilirim hamile elbisesi giysem şimdiden abartı çok zor durumdayım önümüzdeki ayda nişan var
Selindikci35 Abdsun58annsi ayni cnm bnde 54 kiloyum boyumda 1.75 ama karnim baya sis..gaz mi diye de dusunuom bazen
Destina21 Abdsun58annsi 10. Haftaya kadar aşırı gazdan göbek şişer o haftalarda bebek kasıklarda 20. Haftadan sonra göbeğe denk gelir 😁
Abdsun58annsi Selindikci35 demekti sende ben gibi kiloyu gobekten alıyorsun ben evlenmeden öncede gobekten aliyordum
Medinemedi Selindikci35 onu bilmiyorum kuzum ama gaz ağrı yapmaz mı dana yA benim gaz değil bildiğini bebek kilosu 🤣🤣🤣
Selindikci35 Abdsun58annsi evet cnmm gumduz daha rahatim ama aksamlari uzanasim gelmio siskinlikten..Surekli idrara cikiorum o da baski yapio kasiklara
Abdsun58annsi Senbibak canım kiloyu gobekten alıyorsan eğer ondan olabilir ben kilo alınca kesinlikle gobekten baslarim