papatyamm_ 3 aya girdik hala halsizlik dewam ediyor kafamı kaldırasim gelmiyor ya kalksamda hemen yoruluyorum ve uykum geliyor benim gibi olanlar varmı ya bı benmi böyleyim😴
Gnl54 21 deyim hâlâ halsizlik uyku var ama yürüyüş yapmayi ihmal etmiyorum cunku cok rahatlatıyor İlkinde cok hareketsizdim bunda cok rahatim hareket halinde olmak cok iyi geldi