23 haftalıktan bildiriyorum hanımlar 😊 mide bulantısı sadece sabahları yaşıyorum o da sanırım prensesimiz geleceği için diye düşünüyorum. Benim arkadaşım da 12. Haftada öğrendi cinsiyetini erkekler kendisini erken belli ediyormuş belki sizinkide erkektir. Ben 18 19 dan sonra öğrendim bizimki biraz nazlıydı 😊 karnım yeni yeni çıkmaya başladı yani neden belli olmuyor diye sakın kendinizi strese sokmayın zayıf halde hamile kalanlar genelde yaşıyormuş böyle durumlar üzülmeyin ilerleyen zamanlarda göbüşünüz size merhaba diyecek 😊