Renur benim kız da aynı, hatta geçenlerde 2 gün hiç kıpırdamadı doktora gittim. Plasentan önde yastık görevi görüyor az hissetmen normal ama hiç hissetmezsen yine gel dedi, sürekli karnımı dinliyorum o yüzden, her gün en az bir iki kıpırdasa rahat ediyor içim 😊