Ucankus Kızlar dün gebelik testi yaptım biliyorsunuz adete 6 gün var bu sonuç sizce iyi mi cumartesi tekrar kan vereceğim
edasontr Ucankus bence cok iyi🥰 2 gunde bir kan ver 2 katı arttarsa gebelik guzel devam ediyor dmektir 🥰
Berrafeyzaaa Ucankus hayırlı olsun hamilesin benim de 10.85 gelmişti daha çok küçük çok dikkat et doktora git takip etsin gün geçtikçe yükselecek ve haftasını söyleyecek 😊👼🏼
Ebbruc Ucankus önemli olan değerin kaç olduğu değil canım 2 günde bi 2 katına çıkması ya da en az %60 artması lazım . Adetine 6 gün varsa 3 haftalık falandır daha küçük
Ucankus edasontr inşallah canım haziran ayında kimyasalım var onu da erken öğrenmiştim biraz korkularım var 🥹
littlechick Hayırlı olsun bende 27 ile öğrenmiştim 🥰 iki günde bir aynı yerde aynı saatte kan verin artışı kontrol edin
hepoyleolurzaten_ Ucankus kaç yaş olucak aralarında inşAllah☺️🤲🏻benimde reglim bir gün gecikti çift çizgi oldu galiba benimde 2.numara geliyor
gizemnr17 Ucankus hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah. Rahim filmi çekilince bu ay kaçıncı gün yumurtlama gördün rahim filmi yumurtlama tarihini etkiledi mi acaba