Bernadereci doğumda annelikten faydalaniyorsun ucret odemiyorsun, benimde sigortam yok. doktoruma sordum annelikten faydalanirsin dedi sıra alırken de gebelik var yada annelikten yararlaniyorum dediğin zaman, sigortalı muamelesi görüyorsun, her randevunda belirt öyle kayıt acsinlar 7 tl de odemezsin