Buse4545 Herkeste aynı durum olacak diye bir şey yok ben de 40+0’da hastaneye kontrole gitmiştim suyu azdı 38’den sonra 40’da bayağı azalınca yatışımı verdiler. Ben de normal istiyordum sabah 9 akşam 10.30 a kadar 2 tane suni ve açıcı yedim, aynı zamanda pilates topu sıcak sular vs açılma yarım cm geçmeyince sordular sabahı beklemek ister misin yoksa doktorun gelsin mi? Ben de bu şekilde sezaryene girdim. Sonrasında benim için çok rahat geçti o ayrı.. Demem o ki baktın zorladın olmuyor açılman yok fazla direnme derim ama herhangi bir sorun olmadığı sürece sonuna kadar da deneyebilirsin sana kalmış🤍