Kızlar haziranda kürtaj oldum. Öncesinde 6. Günde adetim tamamen bitmiş olurdu. Bugün 7. Gün af edersiniz hala büyük tuvalete çıktıktan sonra belli belirsiz lekelenme devam ediyor. En son 3 ay önce doktora gitmiştim bir şey yoktu.
Normal midir tekrar görünmem gerekir mi doktora ? Sizlerde durum nasıl ?