Bhyshn Merhaba kızlar pazartesi günü adetimin ilk günü kan verdim 150 çıktı yarın tam 6 gün gecikmiş olacak değer kaç olmalı ?
Zeyna27 Bhyshn değer kaç olmalı değilde çarşamba tekrarlamış olsaydınız 2 katı artış var mı ona bakardık
Nurellaasss Bhyshn 2 gün sonra tekrarlasaydınız keşke daha net bi hesaplama olurdu. Ben 30’la öğrendim. Cuma:30 Salı:223 Perşembe:610 Pazartesi 3658 Böyle katlamıştı
Bhyshn 2 güne bir yaptım zaten Nurellaasss 2 güne bir yaptım zaten canım cumaya tam belli olur diye gitmedim
Nurellaasss papatyaolsun Tek kese gördük ama sürpriz olmazsa 😂 Oğlumda da değerim çok yüksekti benim tekti
Dy_55 Bhyshn o zaman normal benim adetten önce 1.20 negatifti regl üç gün gecikti 1321 oldu pozitifti. Sen hamilesin hayırlı olsun regl geciksin tekrar baktır değerine
Bhyshn Dy_55 Aynen işte yarın gidicem gecikmiş oluyor bakalım ne çıkacak. Sana da hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🤲
Cansubasar Pazartesi 150 ise çarşamba 300 cuma 600 olması gerek her 2 günde bir ikiye katlanarak artacak allahın izniyle güzel artış olmuştur.
Nurellaasss papatyaolsun Allahım sizlerede en kısa zaman da gönlünüze göre hayırlısıyla bir evlat nasip etsin ♥️