ilongirav ben evham yapmamak için genelde o tarz konulara bakmıyorum. Hatta internete de pek bakmam. Genelde hafif bir baş ağrısı için bile beyin tümörü olabilir gibi ağır ihtimaller yazıldığı için…
O yüzden doktor böyle söyledikten sonra da hemen akşamüstü nipt için kanı verdim çok stresli halde. Hatta kanı alan hemşire söyledi %80 kayboluyor diye. Ondan sonra internete baktım da biraz içim rahatladı.
İnşallah sonuç da güzel gelir de bu kadarla kalır evham ve üzüntüm.