Kızlar selam başına gelen varmı acaba aliexpressten ürün aldım 27.aralkta gümrüğe geldiği görünüyor fakat gümrük muayenesi başarısız gözükmekte o tarihten beri gümrükte görünüyor . Başına gelen ürünü gümrükte kalıp nereyle görüşüldüğünü bilen var mı elli tane numara veriyolar karşımda adam bulamadm bilgi alacak sebebini öğrenebilsem iade talep edeceğim