Kızlar bugün 3.gunum evimdeyim ama çok ağrım var çok neden anlamadım ne yapabilirim sizce ? Dikişlerim Cok ağrıyor parol kullanıyorum acile gidip serum bile taktırdım . Bu arada sezeryan yapacaklar korkmayın benim ki pozitif geçti 3. Doğumum ama bunun ağrısını anlamadım diğerlerinde hemen kalktım bunda ağrım çok varmı önerileriniz ? 😭