Merhaba kızlar 19+2 haftalık olduk dünden beri ara ara göbeğimin sol altına ağrı giriyor gece bişey yoktu sabah öksürdüm bu sefer sağ tarafta oldu başına gelen var mı ben biraz pinpirikli biriyim hastaneye gitsem mi bilemedim internette falan normal olabilir yazıyor anlamadım yani